Czwartek, 31 sierpnia 2017

Częściowo sladem Katany, częściowo śladem Yurka

Standardowa trasa do i z pracy uległa koniecznej modyfikacji. Pilnie musiałem podjechać w okolice ciepłowni na Połczyńskiej. Droga z Siekierek prowadziła przez Czerniakowską, Gagarina, Batorego, Rastafińskich , Banacha, Bitwy Warszawskiej, Prymasa , Kasprzaka i Wolską. Praktycznie przez połowę lewobrzeżnej Warszawy. I będąc na wolskim odcinku mojego szlaku przypomniała mi się statystyka zamieszczona w jednym z ostatnich maili przez Yurka - to co się działo na ścieżce wzdłuż Prymasa i Kasprzaka ukazało jak ważne dla rowerzystów są te arterie i jak wielu korzysta z roweru. Tłok na wąskich odcinkach dróg rowerowych i chodnika wzdłuż Wolskiej / Połczyńskiej. Może miasto zamiast budować nie zbyt potrzebną ścieżkę wzdłuż Puławskiej  powinno wykonać najpierw jednorodną ścieżkę na osi WZ od Prymasa na zachód. Rowerzystów tam wielu, a chodnik jeszcze z płyty betonowej 40ki. Wzdłuż Puławskiej dobrze się jedzie na krawędzi jezdni , ta inwestycja może poczekać.
Powrót przez  Włochy, Okęcie, Raszyn- czyli śladem Katany, a potem skręt na Falenty i przez wioski południowe do domu- czyli częściowo śladem Yurka.
Szybko zachodzące słońce przypomniało mi by uzupełnić rower o oświetlenie, bo same odblaski to trochę mało .A wieczór był wyjątkowo ciepły, aż miło się było rozpędzać  gnając w stronę domu.
Węzeł Łopuszańska / Aleje Jerozolimskie
Węzeł Łopuszańska / Aleje Jerozolimskie © teich
Stacja Warszawa Raków- tu popełniłem błąd zamiast pojechać Krakowiaków do Krakowskiej pojechałem dalej Łopuszańską © teich
Bombardier CRJ 100 lub 200 podchodzi do lądowania
Bombardier CRJ 100 lub 200 podchodzi do lądowania © teich
I za chwilę dotknie kołami pasa
I za chwilę dotknie kołami pasa © teich