Czwartek, 13 maja 2021

Do i odpracowo

Powrót nieco zakolami, odwiedziłem ostatni kościół dekanatu mokotowskiego ( sanktuarium  Andrzeja Boboli) i zacząłem penetrację dekanatu ochockiego jeżdżąc pod oknami Yurkowi.
ochota to praktycznie nieznana dla mnie część Warszawy, nigdy nie miałem tu kolegów, dziewczyny, znajomych, nie chodziłem tu  do kin czy teatrów, jedyny znany mi ochocki adres to Alcatraz na Mochnackiego, gdzie w czasie studiów chodziłem na zajęcia wf. Teraz poznaję tę zieloną dzielnicę. Wczoraj Banacha, , Opaczewska, Dickensa, Pawińskiego, Sąchocka. W kolejnych dniach przyjdzie czas na dalsze ulice tej nieznanej mi dotąd dzielnicy.
Po dekanacie ochockim
Po dekanacie ochockim © teich
Wracałem nie Puławską ale drogą wzdłuż S79 a potem przez Łady, Podolszyn,  Lesznowolę.
Tak mi się dobrze i bezmyslnie jechało,że za Podolszynem skończył się asfalt, fotka przerobiona na rysunek wygląda tez całkiem wporzo. © teich

To był proboszcz. Inni księża są młodsi.
- 07:16 sobota, 15 maja 2021 | linkuj
Scena spod kościoła na Opaczewskiej- ja - nie przypiąłem roweru do barierki , tylko wszedłem zrobić zdjęcia wnętrza, Pan po 60 ce gadał przez telefon przed kościołem , gdy wyszedłem pouczył mnie ,że w trosce o mienie lepiej zabezpieczać rower. Ja - dobrze panu z oczu patrzyło więc na tą chwilę zostawiłem tylko oparty. Pan po 60 - roześmiał się- i zadeklarował,że jest księdzem z tego kościoła. No i zostanie w pamięci na dłużej
- 17:10 piątek, 14 maja 2021 | linkuj
Całkiem blisko jeździłeś i nawet do mojego kościoła na Opaczewskiej zajrzałeś.
- 16:31 piątek, 14 maja 2021 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stwce