Środa, 11 stycznia 2023

Do i odpracowo

Powrót pod dosyć silny i niestety chłodny wiatr, stopy mi zmarzły dokumentnie, jak wszedłem do domu to czułem jakby były z drewna a i walka z wiatrem znacznie zmniejszyła prędkość jazdy to na co rano potrzebowałem 1h37' to wracając zajęło mi 1h58' . Po drodze wstąpiłem na bazarek na Lotników, do małego sklepu papierniczego, gdzie mają w dobrych cenach tusze do parkerów. Nie wiem czy pogoda wymiotła ludzi, czy to zmierzch takiego handlu, ale na bazarku po 16 praktycznie jedyni klienci to w garkuchniach i w "salonach piękności", szczególnie w tym gdzie piłują paznokcie. Wszystkie stanowiska zajęte, cóż XXI wiek, więc kobiety straciły umiejętności nie tylko  gotowania, szycia, robótek ręcznych ale również pielęgnacji własnych paznokci.
Umierający bazarek na Smyczkowej
Umierający bazarek na Smyczkowej © teich
Bazarek na Smyczkowej , w drugiej alejce też pusto a to dopiero po 16
Bazarek na Smyczkowej , w drugiej alejce też pusto a to dopiero po 16 © teich
Bazarek Lotników, sąsiaduje z bazarkiem Smyczkowa, tak, że tylko wygląd bud pokazuje ,że trafiamy do bardziej dziadowskiego świata © teich