Piątek, 22 września 2023

Wrześniowa Masa krytyczna

Gdzieś wpadło mi w oczy, że to ostatnia masa krytyczna , że formuła się wyczerpała, że nowi urzędnicy pracują coraz efektywniej dla potrzeb warszawskich cyklistów. Skoro ostatnia to postanowiłem być, między innymi by przedefilować wzdłuż Marszałkowskiej , Alei Jerozolimskich czy mostu Poniatowskiego. Co ciekawe był bardzo ciepły wieczór, pomimo,że masa zakończyła się o 21.45 to termometr pokazywał 24 st C.
Sama masa niestety okres świetności ma za sobą. Wszystkich było ok 200 osób , ale chociaż przejazd był dynamiczny.
Spotkanie przed masą
Spotkanie przed masą © teich
Masa rusza
Masa rusza © teich
  • VAVG 5:15min/km

Długo nie jeździłem na masę, tym razem przyciągnął mnie komentarz ,że to ostatnia w takiej formule i nie odmówiłem sobie. Natomiast co do skłócania to robią to głównie mass media, szczując jednych na drugich i wszechobecne w internecie chamstwo . A i użytkownikom samochodów trudno przychodzi cofnąć się o krok z wieloletnich zdobyczy. Póki co do mnie przemawia silnie argument, że korki są wynikiem nadmiernej ilości aut.
- 10:08 piątek, 29 września 2023 | linkuj
Jak byłem rowerowym neofitą, czyli ponad 10 lat temu, też kilka razy wybrałem się na Masę. Jarałem się możliwością jazdy po ulicach Warszawy i tym, że choć przez kilka godzin jesteśmy królami drogi. Przeszło mi dość szybko, gdy dotarło do mnie, że tylko bez sensu antagonizujemy środowiska kierowców i rowerzystów.
- 21:03 poniedziałek, 25 września 2023 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tobse