Poniedziałek, 15 października 2012

dopracowo

Cały tydzień chciałem poświęcić na dojazdy do pracy rowerem, z perspektywy dzisiejszego piątku okazało się,że raptem jeden dzień był na siodełku. W pozostałe woziłem tyłek samochodem. Aż serce mnie boli, nie mówiąc o sumieniu, które gryzie. Szczególnie żal mi wczorajszego i dzisiejszego dnia. jakże piękne słońce popołudniowe, jakie śliczne kolorowo przebarwione liście. Weekend zapowiada się równiez bez roweru. Normalnie jakaś niemoc. Nawet piwo wieczorem nie samkuje jak wczesniej. Chyba się starzeje albo co?
  • Sprzęt Grand

Prawde powiedzawszy do tej pory wystrzegałem się wszelkich napojów energetycznych , izotonicznych suplementów etc. Zawsze i wkażdym wypadku pomagał browar. Jakoś spróbuje jednak nadal konwencjopnalnie podejść do tematu , zaiast wyciągu z limonki wyciąg z jęczmienia i chmieu.
- 10:45 wtorek, 23 października 2012 | linkuj
Łyknij napój energetyczny i jedziesz! Zdrowe to nie jest, ale pomaga, przynajmniej w moim przypadku :) Na kryzysowe dni polecam to, na tym paliwie jeżdżę najlepiej :)
lukasz78
- 10:40 wtorek, 23 października 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iedyn