Wtorek, 29 października 2013

Gdy październik mroźny, to nie będzie styczeń groźny

To tak w nawiązaniu do podobno niezwykle zimnej zimy jaką wieszczą nam rosyjscy meteorolodzy. Przy czym jak zauważył to Sztaudynger- Przysłowia sobie przeczą i zapewne dlatego są mądrością narodu.
Sobotnie kręcenie zegarem i powrót do naturalnego czasu pozwala mi funkcjonować należycie, teraz budzę się już w miarę wyspany ale mam zapas godziny. Wykorzystałem ją dziś do wizyty na piaseczyńskim basenie. Gdzie stawiłem się kilka minut po 6tej. Z 6 torów dwa wyłączone do treningów klubowych na pozostałych 4 nadkomplet. Ten na którym się moczyłem był obłożony przez 5 osób wliczając i mnie. Zrobiłem 800 metrów i pojechałem do pracy. W pracy zauważyłem, że postradałem gdzieś opaskę świecąca na ramię, do której jestem mentalnie przywiązany. Więc abarot na basen ze szczęśliwym finałem- znalazła się. Po południu szybki powrót do domu.
Współczesby dworek w Gąskach - jest na czym zawiesić oko. Gratulacje dla właściciela, za wyjątkowo udane wpasowanie się w mazowiecki krajobraz © teich

Zdjęcie z ubiegłego tygodnia, dziś niestety było niewiele słońca.