Poniedziałek, 31 lipca 2017

Dopracowo z powrotem przez kultowe okolice

Ostatni dzień lipca rozpoczął okres prawdziwie upalnego lata. Z największą przyjemnością przejechałem zatem od pracy do promu w Gassach po chodnikach i ścieżkach na wale przeciwpowodziowym Wisły.Od czasu do czasu pojawiały się przy wale skupiska samochodów , jak domyślałem się prowadziły do atrakcyjnych łach wiślanych zaanektowanych na plaże.
W pewnym miejscu zjechałem i ja z wału na taką oto ścieżkę
W pewnym miejscu zjechałem i ja z wału na taką oto ścieżkę © teich
... by czściowo na rowerze a częściowo z buta dotrzeć niemal do szczytu główki  pierwszej na lewym brzegu za właśnie budowaną przeprawą  południowej obwodnicy Warszawy. Dźwięk kafara niósł się po całej okolicy
... by czściowo na rowerze a częściowo z buta dotrzeć niemal do szczytu główki pierwszej na lewym brzegu za właśnie budowaną przeprawą południowej obwodnicy Warszawy. Dźwięk kafara niósł się po całej okolicy © teich
Niektóre okolice przejechałem po raz pierwszy jak np. wał wzdłuż rezerwatu Wyspy Zawadowskie.
Rezerwat Wyspy Zawadowskie
Rezerwat Wyspy Zawadowskie © teich
A nie przepraszam za błąd w opisie, to nie rezerwat tylko rzeczony kafar pracujący przy przyszłych podporach mostu.
Urokliwe miejsca. Z przyjemnością będę wracał częściej tymi ścieżkami.
Oby jak najdłużej panowała taka pogoda. Ociepleniu klimatu mówię stanowcze tak. Nawet jeśli nie korzystam z urlopu to i tak sprawia mi wielką frajdę ,że jest tak upalnie.
Niemal kultowe miejsce  z niemal kultowym promem
Niemal kultowe miejsce z niemal kultowym promem © teich
Piaszczyste odypisko za główką dojazdową do promu
Piaszczyste odypisko za główką dojazdową do promu © teich
A na łąchę i z łachy można przejść nawet nie mocząc kolan!
A na łąchę i z łachy można przejść nawet nie mocząc kolan! © teich