Wtorek, 1 sierpnia 2017

Do i odpracowo wzdłuż wału Wisły

Piękna upalna pogoda, skoro tylko wyjechałem z Korzennej na wał od razu zdjąłem koszulkę by nieco opalić tłuste krągłości. Powrót taki jak dzień wcześniej, kiedy zostałem oczarowany widokami z wału Wisły. Tym razem skręciłem w inną dróżkę prowadząca w stronę Wisły by wyjechać na pięknej piaszczystej plaży, która była niemal pusta, co o tyle było zaskakujące ,że przy schodkach prowadzących przez wał do tej ścieżki stało przynajmniej ze 20 samochodów.
Tym razem w stronę Wisły wiodła bardziej zapiaszczona ścieżka
Tym razem w stronę Wisły wiodła bardziej zapiaszczona ścieżka © teich
Po minięciu łęgów oczom ukazała się bardzo fajna plaża
Po minięciu łęgów oczom ukazała się bardzo fajna plaża © teich
Plaża kończyła się niewielką, płytką odnogą  za która była równie piaszczysta wysepka
Plaża kończyła się niewielką, płytką odnogą za która była równie piaszczysta wysepka © teich
Na brzegu wysepki stały liczne tabliczki z zakazem wejścia ze względu na tereny lęgowe, chyba nikt nie traktował tego na poważnie © teich
Po raz pierwszy od nie wiem kiedy ( czasy szkoły podstawowej) miałem cielesny kontakt z wodą wiślaną. Sforsowałem jedną z odnóg , co wcześniej podpatrzyłem na jednej pani, której woda nie zmoczyła nawet połowy nóg.
Obydwiema nogami w Wiśle
Obydwiema nogami w Wiśle © teich
Pustka, a z nieba żar wali ,że aż miło
Pustka, a z nieba żar wali ,że aż miło © teich