Poniedziałek, 18 czerwca 2018

Veturilowanie od Cegłowskiej po Wilanowską

Warszawa ma już naprawdę wiele dróg dla rowerów, ale prowadzenie ich raz z jednej a raz z drugiej strony ulicy jest irytujące. Myślałem,że dam radę w 60 minutach pokonać ten niezbyt odległy dystans i zamknąć się w koszcie 1 zł.. Nie udało się, po części z powodu pieszych , którzy zapatrzeni i zasłuchani w swe komórki wykonują czasem niespodziane ruchy. Najgorsze chwile to przy centrum handlowym arkadia.

Chyba troszkę popadalo na Bielanach
Chyba troszkę popadalo na Bielanach © teich
Wracając częściowo ulicą Jana Pawła zajechałem na Dzielną do mojego ulubionego warszawskiego sklepu, który odwiedzam nawet jak jest zamknięty by popatrzeć przez szybę. Niestety sroga niespodzianka sklep ,który pamiętam jeszcze gdy mieścił się przed przeprowadzką na Dzielną w niewielkim pomieszczeniu na Corazziego został zamknięty. Czynsze i internet spowodowały nieopłacalność prowadzenia sklepu stacjonarnego. Uuuu.
Przestał istniec kultowy sklep dla modelarzy Has Hobby prowadzony przez panów  Hasselbuschów
Przestał istniec kultowy sklep dla modelarzy Has Hobby prowadzony przez panów Hasselbuschów © teich
  • Sprzęt Pożyczak

Z tym kluczeniem ścieżek po obu stronach to ocena zależy od tego jak się je traktuje. Dla mnie mają być trasą komunikacyjną więc oczekiwałbym sprawnego pokonywania dystansu ( nie mylić z pośpiechem), Ciszy mnie w tej chwili budowa takiej ścieżki wzdłuż Powsińskiej - jak skończą to potwierdzę, ale na tę chwilę wygląda na dobrą realizację dobrego projektu.
Yurku - znam ten sklep z Bitwy Warszawskiej , nawet syn miał tam pracować. Bogaty jest w asortyment ale nie ma tego czegoś- tej duszy i atmosfery. Podobnie jak równie ciekawy sklep na rogu Powsińskiej i Bonifacego.
- 09:14 piątek, 22 czerwca 2018 | linkuj
Na Bitwy Warszawskiej jest sklep modelarski.
- 20:18 wtorek, 19 czerwca 2018 | linkuj
Coś w tym jest, mi też kiedyś to przeskakiwanie z jednej strony ulicy na drugą przeszkadzało bardziej niż dziś...
malarz
- 14:47 wtorek, 19 czerwca 2018 | linkuj
Kurczę, a wiesz co? Im dłużej jeżdżę po mieście, tym mniej mi przeszkadza to skakanie z jednej na drugą. Kiedyś to mi się spieszyło, a teraz - nie wiem dlaczego - doszedłem do wniosku, że mam czas i nie ma po co, na przykład, wpychać się na kilkaset metrów na jezdnię.
Hipek
- 07:19 wtorek, 19 czerwca 2018 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dwina