Poniedziałek, 3 września 2018

do i odpracowo

Kiedy ranne wstają zorze...
Kiedy ranne wstają zorze... © teich
W tv zapowiedzieli jeszcze kilka dni pogodnego lata, dlatego chciałbym wykorzystać je na dojeżdżanie rowerem do pracy. Celowo odstawiam samochód bo pierwszy tydzień roku szkolnego to wielki rozgardiasz drogowy. Rowerem łatwiej przeciskać się zatłoczoną Puławską. A tłok dziś był już niemożebny. Korek zaczynał się od świateł vis'a'vis budowanej cerkwi i był aż do wiaduktów trasy S2. Dodatkowo sprawę pogarszały maszyny drogowe i wywrotki  na prawym pasie Puławskiej. Wykonawca ambitnie gonie z wykończeniem drogi dla rowerów łączącej południowa granicę Warszawy z Mokotowem. Jak tak dalej pójdzie to w październiku będzie już gotowa nitka po wschodniej stronie jezdni, a w planach jest chyba również droga dla rowerów przy zachodniej stronie Puławskiej.

Kiedyś jak pracowałem w Piasecznie to faktycznie było tak, że każdy wyjazd nierodzinny do stolicy kończył się parkowaniem samochodu pod stacją Piaseczno i dalszą jazdą pociągiem. Dziś mi to zupełnie nie pasuje. Synowi, ani żonie również. Generalnie jednak widzę konieczność dalszego inwestowania w parking pod stacją w Piasecznie.
- 08:57 środa, 5 września 2018 | linkuj
Można napawać oczy takim widokiem :)
malarz
- 18:24 wtorek, 4 września 2018 | linkuj
Moja córka już dawno zrezygnowała z Puławskiej na rzecz PKP i lepiej na tym wychodzi.
- 14:54 wtorek, 4 września 2018 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzaw