Niedziela, 28 października 2012

śniegowo

Po wczorajszych opadach śniegu dziś dzień był odwilżowy ale przy okazji słoneczny. Zrobiłem krótki objazd okolicy.
Rzut oka na rower- niewiele trzeba by stan ogólny opony był lepszy niż przy poprzednich oględzinach, warstewka śniegu dodała nawet romantyzmu..
opona w wersji zimowej © teich

A spod śniegu lepiej wygląda opona ale i jakiś kwiatek zasloczony październikowym śniegiem.
Prawie jak na wiosnę przebiśniegi zdobią śnieg, tak nieprzekwitłe kwiaty zdobią śnieg październikowy © teich

Dalej w drogę, pierwszy przystanek wiadukt w Aleksandrowie.
Nieczęsty widok pociągu na trasie Pilawa-Skierniewice © teich

Jeden taki wagon załątwiłby kwestię ogrzewania domu na kilka lat, ale niestety żaden nie był skierowany do mnie więc da;ej w drogę. Kolejny przystanek pod bramą Łośrodka, której strzegł sam nie wiem kto, choć nieco zdrewniał. Pewnie z zimna.
Ktoś czuwa mimo sniegu.. © teich

Już miałem jechać gdy poczułem czyjeś spojrzenie..
Mają rację , gdy mówią ,że zimą zwierzyna podchodzi pod zabudowania ludzkie. Ten łoś zbładził wraz z pierwszym śniegiem. © teich

Kolejny przystanek na trasie łejpojnt osnowiona kapliczka .
Kapliczka w sceneri zimowej © teich

i dalej w las
październikowe śnieżne szlaki © teich

Niestety wiele drzew pod naporem śniegu zatarasowało drogi i ścieżki, niektóre konary połamały się.
Dalej się nie pojedzie. Odwrót. © teich

Ta gałśź upadła poza drogę. © teich

Heziorka w jesienno zimowej szacie. © teich

Bagienko przysypane wilgotnymśniegiem © teich

Różnokolorowe liście ciągle wiszą na drzewach odcinając się od bieli krajobrazu © teich

gdzieś w lesie © teich

Jesienne rżnięcie © teich

Mój ślad w śniegu jest jedyny, po drodze liczne tropu zwierzyny
Drewno pocięte w metrzaki czeka na wywózkę. © teich

Poloana w Pracach © teich

Odwrót do domu. © teich
  • Sprzęt Grand

Zima pełną gębą! Czy linią S-Ł jeżdżą jeszcze jakieś osobówki?
lukasz78
- 09:51 wtorek, 30 października 2012 | linkuj
Topole są akurat drzewami, które mają łatwo łamliwe gałęzie do tego popularne były w czasach gomułkowskiego socjalizmu( szczególnie te edmiany włoskiej, które miały bardzo szybkie przyrosty kolumnowatą sylwetkę i masę syfu po przekwitnięciu. Nawet grube i cięzkie konary oddzielają się pod wpływem uderzeń wiatru siejąc czasami spustoszenie na parkujących pod nimi samochodach. Tak jedna z gałęzi załatwiła samochód mojej żony urywając lusterka i gniotąc maskę silnika. W naszym klimacie lepsza jest odmiana popularnie zwana sokorą , tyle ,że to drzewo wymaga znacznej przestrzeni gdy osiągnie dojrzałość. Jedna z taki ch potęznych sokor rośnie przy przystanku autobusowym w Łosiu, który mijam codziennie, Imponujący widok gdy straci liście z wiatr zrzuci z niej najdrobniejsze gałązki.
- 06:59 wtorek, 30 października 2012 | linkuj
Łoś łypie okiem jak żywy :)
surf-removed
- 21:23 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj
U mnie na podwórzu poleciało w nocy kilka kilkumetrowych gałęzi z dwóch topoli. Najpierw spadł śnieg, a potem zawiał delikatny wiatr i przejazdu przez podwórze już nie było do rana.
oelka
- 21:56 niedziela, 28 października 2012 | linkuj
W Warszawie też połamały się gałęzie:( Śnieg ciężki i drzewa nie wytrzymują.
Gewehr
- 18:26 niedziela, 28 października 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa osiez