Środa, 8 maja 2013

32 z pedała i 4 z kapcia z kapciem

Miało być 40 + skład budowlany i niestety nie ominąłem dziury w jezdni, a na jej drugim brzegu uszkodziłem dętkę. Na skróty przez las i mokradła wędrowałem w upale do domu. Pierwszy kapeć w sezonie - oby ostatni.

Jeśli mnie nie bolą achillesy to mogę iść kilometrami, może niekoniecznie pchając, ciągnąc lub niosąc rower. Najdłuższy spacer po kapciu to około 12 km i raz jecghałem na obręczy z 15 km, na szczęście opona wytrzymała, choć całądrogę jechałem na stojąco wisząc na przednim widelcu by odciążyć maksymalnie tył. Muszę wyposażyć się w spray jaki pokazywał Yurek55 z redukcją na prestę. To załatwiłoby sprawę małych przebić. A piesze podróże o tej porze są pouczające. Znalazłem drogę malowniczą przez bagno nad Jeziorką. Było pięknie i bez komarów. Komary były co ciekawe dopiero na łąkach w wielu miejscach jeszcze ciągle podmokłych.
- 10:07 piątek, 10 maja 2013 | linkuj
Lubisz spacery ?

Ja mam zawsze zapas przy sobie. Raz tylko w zimie z buta dawałem 8 km, ale wtedy oponę lodem rozciąłem.
surf-removed
- 09:54 piątek, 10 maja 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owduz