Piątek, 10 maja 2013

w wiele miejsc na rowerze

Dziś jeździłem na rowerze aktywnie niczym kurier:
do pracy
do Hebe
do PTTKu
do serwisu foto
do sjkepu mięsnego
do sklepu rowerowego
do domu
na bagno odkryte w środę
po córkę
o z córką.
Rower to jednak wygodny sposób do przemieszczania się. O ile na głowę nie leje się deszcz. Zdążyłem 5 minut przed ulewą zaparkować rower w garażu. Podlewanie zasiewów mam dziś z bańki.
Poniżej kilka fotek z bagna przy ujściu Tarczynki do Jeziorki. Łukasz78 będzie zdegustowany - żadnego betonu, okien, szkła. Tylko las, zieleń, i przepiękny śpiew ptaków późnopopołudniowym lesie.
Żeby dojechać do bagienka najpierw równiutkam, świetlista droga leśna © teich

Potem krótki kawałek czerwonym szlakiem- ale to był błąd, trzeba było się wracać © teich

I jeszcze kawałek zielonym szlakiem rowerowym © teich

Szlaki się pokończyły zaczęły się koleiny po zwózce drewna © teich

Koleiny zrobiły się głębokie do kolan , dalej trzeba z kapcia/ © teich

Po prawej ukazuje się Tarczynka, która przypomina mi Wymakracz z okolic Długosiodła © teich

A po lewej zaczyna się urokliwe bagienko © teich

Im dalej w las tym więcej drzew, im dalej w bagno tym więcej wody © teich

I całkiem ładne zakole Tarczynki, kiedyś znajdę jej ujście © teich

A w Aystralii obserwowali dziś obrączkowe zaćmienie Słońca, tu na zdjęciu 3 godziny przed zachodem © teich

Wracamy na suchy ląd, Słońce pięknie zachpdzi, ale za dwie godziny niebo skryją ciemne chmury i lunie gęsty deszcz © teich

Cwaniaki zasiali kukurydzę. Jak urośnie przyjdą dziki, sarny , a potem pif-paf i będzie bigos z dziczyzny © teich