Niedziela, 14 września 2014

na dożynki do Prażmowa

Przy miłej słonecznej pogodzie odbyły się dożynki , które od paru lat są  obchodzone jako dni Prażmowa. Tradycyjne miejsce spotkań przyjaciół, kolegów , sąsiadów.. Rojno i gwarno niczym w ulu, znajome twarze widziane w autobusie , sklepie tym razem z małżonkami i dziećmi. Miły festyn .
Dla rozweselenia publiczności wystąpił kabaret Ciach z Zielonej Fóry
Dla rozweselenia publiczności wystąpił kabaret Ciach z Zielonej Fóry © teich
Występy artystów przyciągnęły uwagę licznie zebranej publiczności
Występy artystów przyciągnęły uwagę licznie zebranej publiczności © teich
Ppzwólcie przedstawić sobie= pan Kleks we własnej osobie
Ppzwólcie przedstawić sobie= pan Kleks we własnej osobie © teich
Przepraszam za podpis pod pierwszym zdjęciem - oczywiście chodziło o Zieloną Górę.
Występów gwiazdy wieczoru się nie doczekałem= gwiazda ktośtam Chyży tak długo przygotowywał się do występu, że zaszło słońce i ruszyliśmy w wieczornym półmroku w  drogę powrotną, Lampki mamy zawsze przy rowerach, więc było bezpiecznie, tylko ten chłód...