Wtorek, 14 października 2014

Nawiedzenie obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej w parafii Jazgarzew.

Dziś dość śpiesznie do domu choć nie najkrótszą drogą.  Po kilkudniowych przygotowaniach i rekolekcjach  parafię świętego Rocha i Wawrzyńca w Jazgarzewie nawiedza kopia obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej. Wiernych bardzo dużo, niczym na rezurekcji. nie wystraszył ich silny wiatr niosący wilgoć i krople deszczy, zrywający liście z drzew. Mszę koncelebrowało oprócz biskupa 6 innych księży. Wzruszenie i doświadczenie niezwykłości bardzo silne. Obraz pozostaje do środy , kiedy uda się w dalsza peregrynację po dekanacie piaseczyńskim , tym razem do parafii w Głoskowie.

Flagi łopoczące na wietrze przed kościołem
Flagi łopoczące na wietrze przed kościołem © teich
Wstaje słońce. Przed kościołem kramy z dewocjonaliami
Wstaje słońce. Przed kościołem kramy z dewocjonaliami © teich
Odnowić nasze śluby chcemy Maryjo- peregrynacja obrazu Jazgarzew 14-10-2014
Odnowić nasze śluby chcemy Maryjo- peregrynacja obrazu Jazgarzew 14-10-2014 © teich
Obraz wystawiony do prywatnej adoracji -  poranek 15-10-2014
Obraz wystawiony do prywatnej adoracji - poranek 15-10-2014 © teich

W Jazgarzewie gościł biskup Józef Górzyński, nieznany mi wcześniej. Był głównym celebransem mszy świętej a jego kazanie było ujmujące tylko.... przydługie. Szczególnie w pełnym wiernych kościele, który stał się duszny a ubrania jesienne też nie dawały wytchnienia .
- 06:19 czwartek, 16 października 2014 | linkuj
W Piasecznie w Parafii u mojej córki już był. Biskup Markowski - brat Grzegorza - osobiście pobłogosławił moją wnuczkę, Dominikę. Była bardzo tym przejęta i dumna.
- 17:51 środa, 15 października 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orzon