Sobota, 18 lipca 2015

A po burzy przychodzi spokój - i konieczność rowerowania

Wracając z Wyszkowa wpadliśmy na Śródmieściu na wjeżdżający pociąg do Skarżyska. Natychmiast pakujemy się i kupujemy bilety do Ustanówka. niestety nasza podróż kończy się na przystanku Warszawa Jeziorki, na którym po 10 minutowym postoju kierownik pociągu ogłasza, że dalej będzie pociąg stał nie wiadomo ile gdyż burza powaliła drzewa na tory i trakcję. Nie ma co czekać bo zmierzch coraz bliżej. Siadamy na rowery i prujemy do przodu przez Zgorzałą, Bobrowiec, Runów. Po drodze mijamy wiele połamanych gałęzi , jeden kasztanowiec w poprzek ulicy i trzy połamane tuż , tuż przy niej. Chyba faktycznie przewaliła się jakaś mocniejsza burza.
  • VAVG 2:45min/km

Żona wracała Puławską z pracy tuż przed 20 . Mówiła, że ulica była w wielu miejscach zalana od krawężnika do krawężnika, sklepy w Piasecznie nie działały , brak było prądu. Musiało trochę mocniej powiać i polać.
- 09:52 środa, 22 lipca 2015 | linkuj
Burza w sobotę była koło 17-18. Ja widziałem ją tylko z Wawra, gdyż poszła bokiem gdzieś przez Wilanów i dalej w stronę Pilawy.
oelka
- 18:19 wtorek, 21 lipca 2015 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa onage