Czwartek, 15 września 2016

Do i odpracowo

Dzisiejszy ranek zaskoczył mnie chłodem. Termometr pokazywał niecałe 3 stopnie powyżej zera. Cofnąłem się do domu nieznacznie przebrać- zamiast krótkich spodenek rybaczki i dodatkowa bluzka termoaktywna a na głowę czapka polarowa pod kask. I poczucie chłodu towarzyszyło mi do Piaseczna. Tam na Puławskiej podkręciłem tempo i od razu zrobiło się cieplej. Muszę zacząć jeździć z przednią lampką.Poranne słońce świecące nisko nad horyzontem potrafi skutecznie skrywać ciemniejsze elementy na jego jasnym tle. i na wąskiej Orszady gdy zjeżdżam pod prąd samochodów zauważam , że zaskakuję niektórych kierowców, którzy mimo codziennych zapewne podróży ta ulica dalej nie utrwalili sobie, że rowerzyści mogą zgodnie ze znakami jechać pod prąd samochodów na tej jednokierunkowej ulicy..
Korale jarzębiny stają się coraz czerwieńsze ale jeszcze są zbyt gorzkie by zjadały je ptaki © teich
Za to w pełni dojrzałe są owoce czarnego bzu przyciągające nie tylko ptaki ale i stada muszek © teich
I delikatne malutkie białe kwiatki jakiegoś rodzimego pnącza
I delikatne malutkie białe kwiatki jakiegoś rodzimego pnącza © teich
Powrót jakoś na początku ciężko mi szedł, pod górkę na Orszady wjechałem z biciem serca , które uspokoiłem dopiero na światłach przy Rosoła, kiepsko się jechało po Płaskowickiej i dopiero na Puławskiej nabrałem tempa. i to sporego. Padł rekord powrotu do domu 1h16'. Krócej o 4' niż do pracy