Piątek, 14 października 2016

do i odpracowo i waypoint

Po wielu dniach bez roweru nadeszła chwila gdy ani deszcz, ani inne obowiązki nie stały na przeszkodzie by wykorzystać rower do dojazdu (i powrotu) z pracy. Z wielkim podziwem mijałem w ostatnich dniach kilkoro rowerzystów, którzy niezależnie od tego czy kropiło, padało  czy lało podążali rowerami do swych obowiązków, o czym wnioskuje na podstawie mijania w tym mniej więcej samym miejscu , w mniej więcej tym samym czasie. Czapkuję przed nimi ale nie pójdę w ich ślady. Raz tak zrobiłem latem, i wystarczy, może gdyby to było nie 33 km tylko 1/3 tego dystansu?
Któregoś dnia spojrzałem na witrynę waypointgame i doszedłem do wniosku,że czas wrócić do gry, choćby symbolicznie i dziś miał być symboliczny 1 punkt za odwiedzenie Jana Nepomucena przy TVN. Odwiedziłem ale nie zaliczyłem spisany kod okazał się być nieprawidłowy.
Święty od dobrej spowiedzi wita i żegna wchodzących do siedziby TVN i koncernu ITI © teich
Powrót minimalnie okrężną drogą przez Żabieniec. Po drodze miłe zaskoczenie- gmina Piaseczno położyła asfalt na odcinku ulicy Świętojańskiej , który kończy się na mostku na Jeziorce. Ulica na tym odcinku jest praktycznie uczęszczana tylko przez pieszych i rowerzystów , a jednak znalazły się środki na jej wygładzenie.
Ulica Świętojańska została wyasfaltowana na odcinku od Alei Kalin do mostku na Jeziorce. , teraz dojazd rowerem do Żabieńca to przyjemność © teich

Wydawało mi się, że Jeziorka. Dobrze pamiętam jedynie ten wąski mosteczek z kratki metalowej pod stopami/kołami.
- 16:58 niedziela, 16 października 2016 | linkuj
Bez asfaltu było nieźle ale dla normalnych rowerów, na wąskich oponach szosowych był przestrach o przecięcie opony na ostrych krawędziach kamyczków użytych do utwardzenia ulicy. A dla uściślenia ażurowy mostek jest na Zielonej , która wpada w tamtym miejscu do Jeziorki. Sama Zielona osusza mokradła w okolicach Woli Prażmowskiej po czym łącząc się z Czarną w Krępie płynie zasilając liczne stawy w Zalesiu Górnym i Żabieńcu aż do ujścia tuż za ażurowym mostkiem
- 11:08 niedziela, 16 października 2016 | linkuj
Dawno nie byłem w Żabieńcu i nie wiedziałem, że jest asfalt na dojeździe do ażurowego mostku nad Jeziorką. Bez asfaltu też nie było źle, poprzednia żwirówka była dobrze utwardzona i bez dziur. (o ile pamiętam)
- 17:06 sobota, 15 października 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ceobi