Poniedziałek, 26 czerwca 2017

Do i odpracowo

Gdy wychodziłem z pracy wszystko wskazywało na to ,że ulewa jest nieodwołalna, i była. Zdążyłem schronić się pod parasole wystawione na zewnątrz makdonka przy pętli na Wilanowie.
Od pierwszych kropli do ulewy nie minęły więcej niż 2 minut, parasol przed wilanowskim makdonaldem był wystarczająca ochroną przed  półgodzinną ulewą
Od pierwszych kropli do ulewy nie minęły więcej niż 2 minuty, parasol przed wilanowskim makdonaldem był wystarczająca ochroną przed półgodzinną ulewą © teich

Zgadza się. jak człowiek jest mokry to już mu wszystko jedno. :)
- 16:12 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj
Szczęśliwie i dla mnie , że spotkał mnie ten deszcz zanim wjechałem na drogę prowadzącą do Konstancina. Po drodze jest się również gdzie przytulić tylko trzeba tam dojechać zanim się będzie całkowicie mokrym. Bo jak wszystko przemoknięte to już nie ma co tracić czasu.
- 13:42 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj
Ja na szczęście widziałem przez okno jak lało.
- 21:13 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mmyta