Piątek, 18 sierpnia 2017

do i odpracowo

Piątkowy powrót z zawitaniem na plażę w Wilanowie z dojazdem przez Vogla i Zaściankową.
Wisła Wilanowska
Wisła Wilanowska © teich
Rowerzyści kontra budowlańcy - ta zawalidroga niszczona jest po raz kolejny
Rowerzyści kontra budowlańcy - ta zawalidroga niszczona jest po raz kolejny © teich
Rowerzyści konta budowlańcy - tu nowe wyzwanie, drzewa przycięte i rzucone  na ścieżkę wałową
Rowerzyści konta budowlańcy - tu nowe wyzwanie, drzewa przycięte i rzucone na ścieżkę wałową © teich

Od północy są tablice i zapora, od południa zapory nie ma a i tablicy chyba również brak. I jak napisał Yurek pozostaje omijanie bokiem i niestety na pieszo., Ta pomarańczowa siatka została uzbrojona siatką stalową , jak ja to określam leśną - z drutu o dużych oczkach, nie ryzykowałem przejazdu po niej. Zwalone drewno można wyłącznie obejść.
A tak w ogóle nie wiem po co jest ten zakaz i zapory , przecież i budowlańcy i rowerzyści i spacerowicze i biegacze i kijkarze w niczym by sobie nie kolidowali. Póki co ruch ciężarówek nie jest taki znowu intensywny.
- 07:15 środa, 23 sierpnia 2017 | linkuj
ewaNie widziałem informacji o nieprzejezdności, w końcu rowerem da się to miejsce ominąć po prostu. yurek55 - 21:43 wtorek, 22 sierpnia 2017 | linkuj
Ciekawe czy przy wjeździe na ten DDR od strony południowej jest jakaś informacja o braku przejezdności czy nie ma nic?
oelka
- 18:23 wtorek, 22 sierpnia 2017 | linkuj
Widziałem te miejsca raz - i wystarczy. Teraz omijam.
- 21:31 poniedziałek, 21 sierpnia 2017 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odypr