Wtorek, 24 października 2017

veturilowo

Wracając z lotniska na Okęciu skorzystałem z roweru miejskiego do dojazdu na parking P+R.
Przy okazji kilka zdjęć z bardzo przytulnego lotniska Szczecin Goleniów. To kolejne z naszych krajowych , które dane mi było poznać. W kolekcji jest Rzeszów Jasionka, Gdańsk, Okęcie i teraz właśnie Szczecin. Do kolekcji zapewne nie dojdzie Poznań Ławica, bo dojazd do tego miasta jest znakomity i szkoda przepłacać za bilet lotniczy. A łódzki Lublinek też raczej poznam z zewnątrz.
Połączenie kolejowe do protu lotniczego Szczecin Goleniów
Połączenie kolejowe do protu lotniczego Szczecin Goleniów © teich
Do Sczecina Bombardier Q400, ale powrót już Embraerem 170 - różnica 15 minut w czasie trwania przelotu © teich
To lubię w lokalnych lotniskach- do samolotu idzie się jak do pociągu, bilety sprawdzili, dalej pieszo do wejścia na pokład © teich
Embraer 170  na trasie do Szczecin Warszawa obłożenie chyba 100% - wchodziłem ostatni i oprócz mojego nie widziałem wolnych miejsc
Embraer 170 na trasie do Szczecin Warszawa obłożenie chyba 100% - wchodziłem ostatni i oprócz mojego nie widziałem wolnych miejsc © teich