Niedziela, 26 listopada 2017

veturilowo na wystawę do LOKu

Miałem podjechać tramwajem , ale okazało się ,że na Puławskiej nieplanowany remont i tramwajem nie dojadę do Rakowieckiej, zatem i trzeba było sobie radzić rowerem miejskim, a ja nawet nie miałem  czapki. Po drodze mało nie uświrgłem, a dla odmiany w LOKu parówa taka, że można było rozebrać się do podkoszulki. Miasto- tu nikogo ogrzewanie nie kosztuje , więc wewnątrz jak u kwoki pod skrzydłami.
Sama wystawa okazała się niezbyt wielka wobec moich wyobrażeń i oczekiwań. Cóż jakby to ująć- niby  wystawa modelarska ale tak naprawdę to spotkanie geriatryków. Wraz z moim pokoleniem umrze to ciekawe hobby.
Po lewej toAlbatrod DIII , którego mam w planach, miło widzieć ,że można osiągnąć dobry efekt z tej wycinanki. © teich
Arkusze z Jelczem 315 już są zakaponowane od roku, fajny efekt, tylko przerobię obudowę kontenera na odpady. © teich
Koga elbląska- równiez zaskoczenie dla mnie, gdyż na forach jest ta wycinanka uznawana za model nie nadający się na wystawe a tu całkiem fajny efekt. © teich
W mojej ocenie najciekawszy model w kategorii architektury, choć przy modelach kościoła mariackiego jest ledwie widoczny na stole. © teich
  • Sprzęt Pożyczak

Inaczej w modelarstwie redukcyjnym ? Oby to były słowa prorocze. Prawdę powiedziawszy dzięki znajomemu hydraulikowi z Żyrardowa, który robi kolejowe dioramy w skali N słyszałem o dobrej formie i jakości tego środowiska no i że niestety świeże siły nie dopływają. Mieli się ciągle to samo towarzystwo. W kartonówkach najczęściej "nowy", to stary , który kiedyś rzucił to hobby i wraca. Młodzieży , dzieci naprawdę niewiele.
- 08:10 poniedziałek, 4 grudnia 2017 | linkuj
Klasyczni "kartoniarze" może i faktycznie zanikają. W innych dziedzinach modelarstwa jest nieco inaczej.
oelka
- 12:33 sobota, 2 grudnia 2017 | linkuj
Tak, to były wyłącznie modele z kartonu, niedziela 26 listopada była ostatnim dniem tego konkursu. Najbliższa taka impreza od Warszawy będzie zorganizowana w sobotę/niedzielę 2/3 grudnia w miejscowości Gołąb koło Dęblina.
- 13:47 piątek, 1 grudnia 2017 | linkuj
Czy to są modele kartonowe i czy można tę wystawę jeszcze zobaczyć i gdzie?
- 18:16 środa, 29 listopada 2017 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina