Piątek, 17 sierpnia 2018
dopracowo - zmodernizowana M62
Szukając skrótu od Słonecznej do Jana Pawła napotkałem stojący pusty skład węglarek. I nic w tym dziwnego , jesień idzie coraz szybszym krokiem więc i ruch wahadeł z węglem do elektrociepłowni Siekierki również nasilony. Najciekawsze jednak to lokomotywa 311D na czole pociągu. Jest to modernizacja starej niezawodnej lokomotywy typu M62 ( na PKP ST 44) do standardów nowoczesnej techniki kolejowej.
Nasza krajowa modernizacja lokomotywy typu M62-( ST 44). Po modernizacji już oznaczonej jako 311D © teich
Warto wiedzieć ,że w ubiegłym roku na targach Trako wystawiona była również kolejna modernizacja lokomotywy M62 tym razem ze zmianą trakcji ze spalinowej na elektryczną i nowym oznaczeniem 207E. Tej ostatniej nie miałem jeszcze okazji spotkać na torach, nawet nie wiem czy zakończyła ona jazdy testowe z sukcesem.
Nasza krajowa modernizacja lokomotywy typu M62-( ST 44). Po modernizacji już oznaczonej jako 311D © teich
Warto wiedzieć ,że w ubiegłym roku na targach Trako wystawiona była również kolejna modernizacja lokomotywy M62 tym razem ze zmianą trakcji ze spalinowej na elektryczną i nowym oznaczeniem 207E. Tej ostatniej nie miałem jeszcze okazji spotkać na torach, nawet nie wiem czy zakończyła ona jazdy testowe z sukcesem.
- DST 30.00km
- Czas 01:27
- VAVG 20.69km/h
- Temperatura 28.0°C
- Podjazdy 44m
- Sprzęt Basso
- Aktywność Jazda na rowerze
Komentarze
Porządny sprzęt :) W mojej okolicy przebiega "węglówka" na którą zawsze warto spojrzeć. Kiedyś zastanawiałem się dlaczego nie dopuszczą ruchu osobowego.
domino83 - 19:24 sobota, 25 sierpnia 2018 | linkuj
W przypadku 207E nic nie słychać, by wyjechała gdzieś poza warsztaty Rail Polska we Włosienicy.
oelka - 19:45 piątek, 24 sierpnia 2018 | linkuj
Komentuj