Środa, 30 października 2019

Spacer po nocnym Konstancinie

Gdy większość mieszkańców pochłaniają produkcje telewizyjne i recepty na szczęśliwe życie z internetu, poświęciłem godzinę na nocną włóczęgę po ulicach Konstancina i Skolimowa z podglądaniem rozświetlonych pomieszczeń i domowego życia mieszkańców.
Nocny Konstancin -Kamienica przy Prusa nieopodal ze skrzyżowaniem z Chylicką
Nocny Konstancin -Kamienica przy Prusa nieopodal ze skrzyżowaniem z Chylicką © teich
Nocny Konstancin - Figura nieopodal cukierni Cassino przy Chylickiej
Nocny Konstancin - Figura nieopodal cukierni Cassino przy Chylickiej © teich
Nocny Konstancin Jedna z okazałych willi przy Potulickich
Nocny Konstancin Jedna z okazałych willi przy Potulickich © teich
Nocny Konstancin- posiadłość okazała , ale bryka na honoropwym , oświetlonym miejscu © teich
Nocny Konstancin - ulica Żółkiewskiego , w poszukiwaniu willi Bieruta
Nocny Konstancin - ulica Żółkiewskiego , w poszukiwaniu willi Bieruta © teich
Nocny Konstancin - Centrum Kompleksowej Rehabilitacji- od tyłu od Jasiowej
Nocny Konstancin - Centrum Kompleksowej Rehabilitacji- od tyłu od Jasiowej © teich
Nocny Konstancin- willa przy Jagiellońskiej
Nocny Konstancin- willa przy Jagiellońskiej © teich
Nocny Konstancin- willa Wodnik również przy Jagiellońskiej
Nocny Konstancin- willa Wodnik również przy Jagiellońskiej © teich
Nocny Konstancin- najbardziej reprezentacyjna (najdroższa) ulica Konstancina - ul Batorego © teich
Poprawka - tą ulica jest Sienkiewicza , ale Batorego też niczego sobie, przy Batorego można spotkać np. pana Fibaka
Nocny Konstancin- z dalejka myślałem ,że KODowcy wyfasowali pomnik Leninowi , a z bliska okazało się ,że to Żeromski © teich
Nocny Konstancin - życie jak w Madrycie, basen z widokiem na tężnię, park,sanatorium © teich
Nocny Konstancin- wejście do tężni otwarte, nie wchodziłem, ale zapach solanki czuć było i przed kasą © teich
Nocny Konstancin - Pusty park zdrojowy, znaki zabraniają jazdy rowerem po parku. © teich
Nocny Konstancin- mostek na Jeziorce, którego nie widać na zdjęciu.
Nocny Konstancin- mostek na Jeziorce, którego nie widać na zdjęciu. © teich
Nocny Konstancin - jest życie! Jeszcze jeden rowerzysta i niewidoczni na zdjęciu kijkarze © teich
Nocny Konstancin- ścieżka wzdłuż Jeziorki
Nocny Konstancin- ścieżka wzdłuż Jeziorki © teich
Nocny Konstancin- altana parkowa i Hugonówka
Nocny Konstancin- altana parkowa i Hugonówka © teich
Nocny Konstancin - jesienny spleen, liście, ciemności, pustki
Nocny Konstancin - jesienny spleen, liście, ciemności, pustki © teich
Nocny Konstancin - dzisiejszy środek lokomocji
Nocny Konstancin - dzisiejszy środek lokomocji © teich
Poza kilkoma biegaczami, parą z kijkami i rowerzystą ze zdjęcia to praktycznie nie widziałem ludzi.  Kilka osób było na papierosku, gdy mijałem CKR, jeden chłopak stał na przystanku autobusowym i czekał na 710, poza tym pustka.