Wtorek, 7 stycznia 2020

Nocne wkołokomina

Nocny las nie wyszedł- zabrakło powietrza na zachodzie wolnej ukrainy, trzeba było wyciągnąć z zimowego leża szosówkę, na szczęście asfalty suche.
Krótkie podsumowanie do 2019 roku. Na mapce niewiele się zmieniło jeśli chodzi o zazielenienie. jedynym województwem  nie tkniętym przez mnie rowerowo pozostaje Opolszczyzna. Dolny Śląsk w zasadzie też tylko "muśnięty" rowerem. Chęć zazieleniania mapki duża- szczególnie gdy chodzi o Łódzkie oraz północne Mazowsze.

Niewielka zmiana rok do roku.
Niewielka zmiana rok do roku. © teich
  • Temperatura -1.0°C

Zawsze mnie zastanawiało , czemu dysponując wolnym czasem nie skorzystasz z kolei i nie wypuścisz się w Łódzkie. Dojazd ( i potem powrót) z Warszawy do Koluszek, Kutna, Łodzi czy Łowicza nie stanowi kłopotu a tereny zaskakująco ciekawe. To co już tam przejechałem jest na tyle zachęcające ,że polecam innym. Kierunek lubelski i radomski do czasu zakończenia remontów linii kolejowych można na kilka lat odpuścić. Zatem wyjdziesz z bloku, naciśniesz dwa razy na pedały i jesteś na Zachodnim i w drogę! Powodzenia w Nowym Roku.
- 11:43 piątek, 10 stycznia 2020 | linkuj
Trzeba będzie wrócić do zdobywania gmin, to doskonały sposób na motywację do wyjścia z domu. :)
- 16:33 środa, 8 stycznia 2020 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu