Wtorek, 22 września 2020

Pętelka po okolicach Poznania

Po raz kolejny udało mi się po obowiązkach pracowniczych wykorzystać popołudnie by zrobić kilkanaście kilometrów na rowerze. tym bardziej ,że pogoda wyśmienita, tylko robactwo latające pcha się do ust i nosa w ilościach zapewniających niewielką przekąskę. Odwiedzone gminy Rokietnica, Tarnowo Podgórne, Kaźmierz, Szamotuły. odkąd założyłem opony 28x700 niestraszne są mi żadne drogi polne, a tych trochę było po drodze. Przy okazji widzę ,że kolejny region Polski z rozpierduchą na torach. Że też rozgrzebują gdzie się da i ciągną latami remonty. Nie znam się, ale może całe siły i środki rozproszone po Polsce zaangażować w jedną linię i zrobić jej remont w kilka miesięcy a nie kilka lat?
Kaźmierz - centrum wsi
Kaźmierz - centrum wsi © teich
Szamotuły
Szamotuły © teich
Pałac w Baborówku - część wielkiego kompleksu jeździeckiego
Pałac w Baborówku - część wielkiego kompleksu jeździeckiego © teich

Takich dróg nie spodziewałem się w Wielkopolsce