Piątek, 11 sierpnia 2023

Odpracowo przez Obory

Powróciło letnie ciepło. Miałem trochę czasu to pojechałem zobaczyć pałac w Oborach. Niestety brama zamknięta, drzewa zasłaniają praktycznie całość budynku. Jeden pozytyw- przejechałem skrótem przez pola z Habdzina do Obór- fajny skrót.
Pałac w Oborach wrócił w prywatne ręce co skutkuje niestety niedostępnością. Niewiele go widać przez bramę. © teich
  • Kalorie 1996kcal
  • Sprzęt szatyn Romek

Dawno temu również zawitałem , gdy był to jeszcze dom pracy twórczej literatów. W parku była wtedy eksponowana lokomobila, dziś mająca swe miejsce przy wejściu do parku zdrojowego nieopodal konstancińskiego kościoła. Rozumiem prawo własności prywatnej i szanuję, żałując jednocześnie ,że właściciel nie daje możliwości okazjonalnego zwiedzania bądź co bądź imponującego swa kubaturą pałacu. Pewnie jeszcze tu zawitam, jak opadną liście z drzew.
- 12:22 poniedziałek, 21 sierpnia 2023 | linkuj
Tu jest wpis i nieco więcej zdjęć http://yurek55.bikestats.pl/1333291,Promem-przez-Wisle.html
- 15:45 niedziela, 13 sierpnia 2023 | linkuj
Ciekawe kiedy, bo pamiętam, że kilka lat temu wchodziłem na teren parku.
PS. A konkretnie w 2015 roku, 8 czerwca :) kliknij_tu
- 15:41 niedziela, 13 sierpnia 2023 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycia