Poniedziałek, 2 października 2023

Trochę do i odpracowo

Każdy kolejny dzień jesieni wydłuża noc o 4 minuty, łatwo policzyć ,że na koniec października będzie dnia mniej o niemal  2 godziny w stosunku do jego pierwszego dnia.
Jadąc do pracy odbiłem na dwie minuty w bok nad Księży Staw -  atmosfera niczym w Puszczy Kampinoskiej a 100 metrów dalej przejeżdża kilka tysięcy aut na dobę
Prawdziwa dzikość w centrum niemal dwumilionowego miasta - Księży Staw
Prawdziwa dzikość w centrum niemal dwumilionowego miasta - Księży Staw © teich
Powrót powolny z delektowaniem się stosunkowo ciepłym wieczorem jak na październik, tempo jazdy po zakamarkach w 1/3 dystansu w świetle lampki przedniej było ślamazarne. jakoś tak cały czas przychodził mi do głowy wiersz Tuwima o tym jak pan Słowik spóźniał się na kolację. Miałem mniejszy stres, bo nikt na mnie nie czekał ani nie wyglądał. Pojechałem bezpośrednio na łąki, ale chmury nie pozwalały zbyt dużo zobaczyć na niebie więc po  kilku chwilach pojechałem do domu.