Niedziela, 18 marca 2012

do Rembertowa Grójeckiego (pod Tarczynem)

Ładną pogode trzeba było wykorzystać na krótką przejażdżkę rowerową. Kierunek miał być na Pieczyska, wyszedł kierunek tarczyński. Po drodze dwór w Pracach Dużych (łejpojnt jest doklejony czeka na publikację)
dwór w Pracach Duzych © teich

zdewastowany znak kryjący łejpojnta w Gąskach
Gąski- poszukiwanie kodu © teich

clou wycieczki- kościól pod wezwaniem Jana Chrciciela w Rembertowie.
kościół w Rembertowie Grójeckim k. Tarczyna © teich

Niniejszym serdeczne podziękowania dla organisty, któremu się chciało otworzyć podwoje świątyni, włączyć światło do robienia fotek i miło opowiedzieć historię kościoła.
kościół w Rembertowie Grójeckim wnętrze © teich

kościół w Rembertowie Grójeckim- tablica z historią © teich
  • Sprzęt Grand

Co do dworu w Pracach Dużych też miałem duży kłopot. Gdy "zbierałem" obiekty do odznaki krajoznawczej ziemi piaseczyńskiej , nikt nie potrafił mi wytłumaczyć gdzie go szukać. Dopiero syn mi wytłumaczył- skąd on wiedział ? Nie mam pojęcia..
A kościółek faktyczniemiły dla oka, najgorsze,że dopiero w domu czytając ze zdjęcia historię kościoła dopatrzyłem się ,że jest wzmianka o figurze Nepomuka. Szykuje się kolejna wycieczka w tamtą stronę.
- 07:22 środa, 21 marca 2012 | linkuj
Ciekawe że tyle razy jechałem przez Prace i dworu nie widziałem. Nawet nie wiedziałem że takowy istnieje:) Ale po to jest WPG. Jak byłem w Gąskach, to znak jeszcze stał;) Kościół w Rembertowie ma fajny klimat.
Gewehr
- 19:12 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa uzoga