Środa, 27 czerwca 2012

dom-praca-dom

W naszym kraju jak grzyby po deszczy rosną autostrady, stadiony i sklepy sieci Biedronka. Właśnie przedwczoraj nastąpiło otwarcie kolejnego , o ile mnie nie myli to trzeciego, w Piasecznie. Ludu pod sklepem jakby rzucili w promocji fortepiany. Z rzutu okiem widzę, że jest to jedyny sklep w Piasecznie z tych sieciowych , przed którym postawiono stojak rowerowy, w najbardziej niedogodnym wydaniu ale jest najbliższy wejścia czytaj o większym znaczeniu niż miejsce dla zmotoryzowanego inwalidy..
nowa Biedronka w Piasecznie na Dworcowej © teich

Przy okazji mały klimacik kolejowy- „Konduktorze łaskawy byle nie do Warszawy”, „.. i pełno ludzi w każdym wagonie” i rowerzyści także w tym tłumie.
pociąg do Radomia © teich

Kolano ciągle boli i nie jeżdżę nigdzie daleko ot tyle co do i z pracy. Po drodze sfotografowałem jak „przekształca się” krajobraz Chojnowskiego Parku Krajobrazowego. Glina z wykopów idzie na pola, całe szczęście, że choć rozplanowują kupki pozostawione przez wywroty.
pola wŁbiskach powoli zostają zasypywane ziemią z wykopów © teich

Przy okazji chciałem ogłosić , że lipy kwitną całą pełnią- zapach jedyny w sobie , wiadomo że się zyje. Polecam drogę z Jazgarzewa przez Łbiska w kierunku Piskórki