Wtorek, 20 listopada 2012

rano ciemno po południu ciemno

Jak słusznie auważył Łukasz78 w którymś z wpisów jazda w ciemnościach to taki nieco inny rodzaj przyjemności. Wzrok mniej widzi ale chyba słuch lepiej ogarnia co się dzieje z tyłu i z przodu i tak sobie własnie jechałem rano( o ile te ciemną porę po 6tej mozna teraz nazwac rankiem) i potem popołudniu. Oczywiście wszystkie dostępne światełka + kamizelka odblaskowa + opaski by być widocznym zainstalowane i działające. Tylko rower w stanie coraz bardziej agonalnym . Czy dowiezie mnie do następnego sezonu? Pokażą kolejne kilometry.
A droga, którą rano pokonuję doczekała się "uznania" ze strony dziennikarzy. Ale z treściw ynika,że poprawa nie nastąpi szybko. Niestety.
  • Sprzęt Grand

I odczuwanie wilgoci i zapachów również. Jak jade przez las wyraźnie czuję gdzie jest bardziej wilgotno, gdzie śmierdzi padliną , gdzie wyrzucili jakieś odpadki ogrodowe i capi kwasem.
Powiem szczerze ,że taka jazda ma swoje uroki. Oby tylko deszcz nie odebrał radości z jazdy , bo w deszczu jeździć nie lubię i podziwiam w tym zakresie twą wyprawę z Lublina na Sandomierz. W takich warunkach to już na pograniczy masochizmu ;-)
- 08:05 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj
Oj tak, słuch się wyostrza w ciemnościach i czasem wyłapuje z oddali mnóstwo dziwnych lub nawet podejrzanych dźwięków. Jest w tym jakaś magia, zwłaszcza przy jeździe przez totalnie zaciemnione wioski
lukasz78
- 14:05 środa, 21 listopada 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzik