Środa, 21 listopada 2012

dopracowo i kręcenie po Piasecznie

Cienmno. Ciemno jest. Ciemno jest kiedy jade do pracy , ciemno kiedy wracam. Nawet nie ma jak zrobić zdjęcia.
Wczoraj jadąc do pracy wypróbowałem nowy asfalcik od Jesówki do przejazdu kolejowego pod Żabieńcem. Nawet nie miałem świadomości ,że tam takie zmiany dopóki nie przejrzałem relacji Gewehra z 1szo listopadowego wyjazdu po cmentarzach. Droga wyszła całkiem zacnie, tylko niestety robiony jest równiez mostek na Zielonej i dodatkowy objazd w bok na jaz w porannych ciemnościach był dodatkowym utrudnieniem. Jak zrobią całość będzie całkiem fajny spokojny objazd Zalesia Dolnego.
Popołudniu wysszedłem w pracy w ostatnich chwilach szarówki ale musiałempodjejechac do jednego, drugiego, trzeciego sklepu, jeszcze PTTk i zrobiło się całkiem ciemno. Powrót bardzo klimatyczny.
Miejmy nadzieję ,że pogoda się utrzyma i jeszcze da rade pojeździć długo na rowerze, tylko musze dokupić jakąś lampeczkę z diodą Cree, bo mam takie dwa odcinki ,że niestety nawet na pamięć jedzie się cięzko tak porozwalany asfalt.