Poniedziałek, 24 marca 2014

Postu wielkiego dzień 20 - dopracowo

Po raz kolejny przejechałem się brzegiem Jeziorki m.in by rzucić okiem na postępu przy rewitalizacji Górek Szymona, Jakieś 2 tygodnie temu zaczęto budować ścieżki spacerowe, byli ludzie i koparkoładowarka. Samorząd to zwykle dobry płatnik, szczególnie gdy jest to gmina z pierwszej setki najbogatszych w Polsce.
Nadbrzeżny dąb nad Jeziorką
Nadbrzeżny dąb nad Jeziorką © teich
  • Sprzęt Grand

Niedaleko przedstawionego miejsca zaczyna się relaksacyjny szlak kajakarski do Konstancina. Nie płynąłem jeszcze nigdy. Natomiast miałem okazję przedzierać się kajakiem po Jeziorce od młyna w Zawodnem ( bliskie okolice Prażmowa) do Henrykowa ( bliskie okolice Złotokłosu). Fantastyczne klimaty- pełna dzikość, hardkor, bo drzew w nurcie co niemiara., cisza, aż w uszach dudniło, ptaki, pojedynczy wędkarze- na pokonanie ok 5 km na mapie ( ile wyszło po wodzie nie wiem) potrzebowaliśmy przeszło 4 godzin. Wrażenia nie do zapomnienia.
- 10:50 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nogei