Czwartek, 20 marca 2014

Postu wielkiego dzień 16 -Veturilo zapoznawczo

Zostałem skierowany służbowo na konferencję. Do 9-tej była okazja zobaczyć jeszcze to i owo w Warszawie , więc po zameldowaniu się kilka minut po 7 na stacji Warszawa Ochota wybrałem kierunek Ulrychów ( czyli tramwaj 24 z przesiadką pod Szpitalem Zakaźnym na Wolskiej do tramwaju nr 26)  i zachowane tam drewniaki, które przedstawił w obszernym wpisie kolega Oelka. Pod Halą Wola wsiadłem na pożyczaka i ruszyłem przez Plac Kasztelańskina drugą stronę torów.
Trzeba było w końcu wypróbować system Veturil0 -dosiadłem tego rumaka
Trzeba było w końcu wypróbować system Veturil0 -dosiadłem tego rumaka © teich
By pojechać tą uliczką na drugą stronę torów na Ulrychów
By pojechać tą uliczką na drugą stronę torów na Ulrychów © teich
Jak wjechałem na przejazd łącznicy 509 po pociągu nie było śladu
Jak wjechałem na przejazd łącznicy 509 po pociągu nie było śladu © teich
Generalnie znalazłem oprócz opisanych przez Oelkę również drewniak na Stromej 47 oraz na ulicy Stromej 57 i Znanej 22. Z racji szybko upływającego czasu nie jechałem odstawić rower do Wola Parku na Górczewskiej  tylko wróciłem pod Halę Wola na Powstańców Śląskich.
Na jednym z domów jeszcze stara tabliczka   na której informacja o "Miaście Ogród -Jelonek"
Oryginalna tabliczka na drewniaku z ulicy Stromej
Oryginalna tabliczka na drewniaku z ulicy Stromej © teich
Pierwsze koty za płoty z Veturillo.

• Sprzęt Pożyczak

To twoja zasługa Krzysztofie, barwne opowieści , którymi nas raczysz na tym forum wzbudzają chęć samodzielnego poznania tego , o czym piszesz. Choć Strąkowa od zawsze była dla mnie dość egzotyczną ulica niemal środka Woli , to jednak pierwszy raz tam się zapędziłem po właśnie twoim wpisie.. Wielkie dzięki za robotę , której efekty na pokazujesz na swym forum.
- 10:45 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj
Ciekawą rzecz wypatrzyłeś w postaci przedwojennej lub tuż powojennej tabliczki :-)
oelka
- 19:38 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa encic