Piątek, 11 lipca 2014

Po upałach zostało wspomnienie . Po flaucie przyszedł silny wiatr.

Zakończyłem kolejny tydzień w pracy, okropny z jednej strony wyczerpujący gorącem a z drugiej brak możliwości otwarcia okna, bo właśnie ocieplają i remontują fasadę. Do tego od 7 rano do wyjścia z pracy przez kolejne dni bez opamiętania kuli młotem pneumatycznym. Od hałasu i drgań do wyczerpania psychicznego bliska droga. Z radością wyszedłem więc i nie najkrótszą drogą wracałem do domu. Blisko 13 kilometrów pod mocny wiatr utrudniający życie.. Co tam , lepsze to niż kolejne deszcze..
Przejeżdżając przez jeden z przejazdów na linii Luków - Skierniewice usłyszałem charakterystyczne bzyczenie silników samolotu, nawet udało się wyłowić punkcik na niebie.
Na niebie dalo się usłyszeć charakterystyczne popiskiwanie silników samolotu Piagio 180 Avanti © teich
To Piagio 180 Avanti (kto raz usłyszał szum jego silników nigdy się nie pomyli).. Zresztą i sama konstrukcja samolotu jest ciekawa- dwa silniki turbośmigłowe pchające,  z dodatkowym statecznikiem na dziobie, fantastyczna aerodynamika. To mój numer dwa w rankingu najpiękniejszych samolotów.