Poniedziałek, 14 lipca 2014

Dzień rozwiewania wątpliwosci

Dziś się kilka spraw wyjaśniło a kilka dalej pozostaje bez odpowiedzi.
1.Dzięki uprzejmości Jolipm , która eksplorowała ulicę Księżycową i odnalazła kapliczkę z Nepomukiem,, wiem , że warto jechać prawie pod Mościska by do kolekcji dodać zdjęcia Jana Nepomucena.
2. Niestety dalej nie wiem czy muzeum w Sromowie ( nie w Sromowcach) jest udostępniane do zwiedzania.
3. Dzięki bystrości Yurka55 dowiedziałem się  że drogowskaz Sromów może mieć jeszcze 3 i 4 znaczenie!  Na wzór srebrnych ust radiowej Trójki proponuję srebrny klawisz dla Yurka.
4...Dowiedziałem się, że basen w Piasecznie czynny jest w najlepsze, nikt na szczęście nie zarządził w wakacje czyszczenia niecki basenu.
5. Dowiedziałem się ,że biblioteka w Bogatkach jest zamknięta.
6. Pojawiła się kolejna zagadka , która nic mi nie mówi. Vide fotka
Że niby o co chodzi?
Że niby o co chodzi? © teich
7. Sprawdziłem ,że kupa balików dębowych ciągle na mnie czeka. Pozostaje teraz dowiedzieć się czy w tej części lasu rządzi leśniczy z Uwielin , z Bogatek czy z Dobiesza.
Kupa metrzaków jeszcze czeka
Kupa metrzaków jeszcze czeka © teich