Piątek, 7 lipca 2017

do i odpracowo tablice Karola Tchorka

Gdy wychodziłem z pracy niebo wskazywało na ochotę pokropienia ziemi. mimo to zrobiłem sobie dodatkową pętelkę w okolice ulicy Bartyckiej by odwiedzić kolejną tablicę wg projektu Karola Tchorka - tym razem upamiętniającą poległych żołnierzy 1 Armii Wojska Polskiego desantujących się przez Wisłę z pomocą powstańcom. Powrót do domu w dużej części szutrówką potem baumówką na wale a potem od wysokości rozpoczętej budowy południowej obwodnicy raz lepszym raz gorszym asfaltem Wału Zawadowskiego. Przy okazji pierwszy raz (sic!) widziałem ujście Jeziorki do Wisły.
Wolnostojąca tablica upamiętniająca poległych żołnierzy desantu 1. AWP  z września 1944., na drugim planie wał Wisły
Wolnostojąca tablica upamiętniająca poległych żołnierzy desantu 1. AWP z września 1944., na drugim planie wał Wisły © teich
Szutrówka na wale Wisły od okolic Bartyckiej do wysokości EC Siekierki
Szutrówka na wale Wisły od okolic Bartyckiej do wysokości EC Siekierki © teich
Jeziorka wpadająca do Wisły
Jeziorka wpadająca do Wisły © teich

Akurat ten mały fragmencik był zawsze omijany przeze mnie. Jadąc od Gassów skręcałem w Ciszycy do Konstancina, jadąc od Powsina skręcałem w Okrzeszynie na Bielawę. I tak jakoś się zeszło do piątku, że mostek przy ujściu Jeziorki był nieodkryty.
Teraz rejony Konstancina porzucam na rzecz dróg gmin Prażmów i Tarczyn- większość z nich została w ostatnich latach pokryta gładkimi asfaltami więc tereny przy Wiśle nie są już tak kuszące i szczególnie atrakcyjne.
- 06:34 wtorek, 11 lipca 2017 | linkuj
Nie jeździłeś drogami Republiki Rowerowej? To przecież Mekka rowerowych pasjonatów - fakt, ze szczególnym uwzględnieniem szoszonów. :)
- 18:34 poniedziałek, 10 lipca 2017 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa licac