Piątek, 3 listopada 2017

veturilowo

Moje konto veturilo  ma jedynie 12 zł a nie chcę już doładowywać przed zamknięciem sezonu, wiec musiałem dokonać kilku podmian roweru w drodze do sklepu Hasselbuschów . gdzie czekało na mnie zamówienie. Bardzo lubię ten sklep, a pamiętam go jeszcze sprzed przenosin gdy mieścił się na Corazziego. Ma w sobie tę specyficzną atmosferę , której nie ma w żadnym innym znanym mi warszawskim sklepie modelarskim. No może jeszcze kiedyś był sympatyczny sklep Parowozik na stacji Świętokrzyska, ale w dobie internetu, został rozwiązany.
Szkielet drzewa -symbol Pawiaka
Szkielet drzewa -symbol Pawiaka © teich
Pawiak w wieczornej szacie
Pawiak w wieczornej szacie © teich
W drodze powrotnej  jeszcze wpadłem do Stodoły by kupić kilka biletów na zbliżające się koncerty. Szykuje się muzyczne zwieńczenie roku najpierw T-Love ( do tego koncertu zachęciła mnie fajna atmosfera, gdy byli w Piasecznie), potem a może przede wszystkim TSA, następnego dnia Lady Pank ( ukłon dla córki) i na zakończenie Dżem (ukłon dla żony).