Czwartek, 29 lipca 2021

Wschodnie Pomorze Zachodnie

Na rekonesans wsi Dąbki. Nowym nabytkiem z firmy Romet , wynikającym z głębokiego przemyślenia co jeszcze chce osiągnąć na rowerze, jakiej frajdy od niego oczekuję i do czego tak naprawdę ma mi się przydać. Dąbki to miała być nasza tegoroczna baza nadmorska, ale nie było możliwości znalezienia miejsca na tygodniowy pobytgdy szukało się kwatery na dzień przed wyjazdem. Dojazd od Darłówka, gdzie się zaczepiliśmy bardzo fajną drogą rowerową ( oczywiście z funduszy europejskich wydojonych wcześniej z podatników krajowych) częściowo z baumy niefazowanej, częściowo asfaltowej. Z drogi dało się widzieć ćwiczenie pilotażu Black Hawkiem ( wcale nie był black tylko nato green) na niskiej wysokości Po dojechaniu pierwsze wrażenie bardzo niekorzystne, pensjonaty głównie wzdłuż przelotówki z Koszalina do Darłowa. Potem jednak , gdy zapuściliśmy się nad morze odkryliśmy ładniejszą twarz tej miejscowości czyli okolice pomiędzy Jeziorem Bukowo a Bałtykiem. I zakwitło mocne postanowienie przyjazdu w 2022, ( o ile zdrowie własne i niczym nie ograniczona głupota polityków pozwolą) by tu korzystać z plażingu, windsurfingu, kajakingu i co tam jeszcze będzie można. Ale to za rok. Brawa dla gospodarzy za otwarcie dostępu do jeziora , większość nadmorskich , które do tej pory widziałem są niestety niedostępne bo trzciny, bo podmokły brzeg, bo , bo…