Wtorek, 2 stycznia 2024

Rozpoczęcie kolejnego roku rowerowego

Miałem rok rowerowy rozpocząć 1. stycznia, niestety opady deszczu były tak intensywne i długotrwałe ,że aż do późnego wieczora nie zdarzyło się najmniejsze okienko pogodowe.  Zatem pierwsze kilometry zaistniały w kolejnym dniu- trochę do biblioteki, trochę po lesie ( po błocie). Generalny plan jest by w tym sezonie przekroczyć barierę 5000 km w sezonie. Wszystko wypadkową zdrowia, pogody i daru Boga. Poniżej rozliczenie gmin za poprzedni roku. Wpadło ich zadziwiająco wiele. Zwykle zdobywałem rocznie około nowych  30 gmin, tym razem było ich prawie 60.
Podsumowanie kolejnego roku na serwisie zaliczgmine.pl.
Podsumowanie kolejnego roku na serwisie zaliczgmine.pl. © teich
  • Sprzęt szatyn Romek

Władza się zmieniła to i kolor łańcucha stał się bardziej polityczny;-)
Ja od zawsze używam smaru grafitowego. Syfi mocno, łatwo łapie brud, ale nie wypłukuje go woda. Nie mam za grosz zaufania do tych nowoczesnych wosków. Tylko ,że moje przebiegi i obciążenie napędu mają się nieporównywalnie do twoich. Powodzenia w Nowym Roku.
- 15:21 poniedziałek, 8 stycznia 2024 | linkuj
Ja jeszcze nie zacząłem. Grudzień był wystarczająco obciążający dla łańcucha i kasety. Jazda w śniegu, błocie i deszczu sprawiły, że łańcuch zyskał nowy kolor - rudy.
- 23:42 czwartek, 4 stycznia 2024 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow