Czwartek, 22 marca 2012

na egzamin PTKol

Po pracy skoczyłem do stolycy na egzamin przodownicki po drodze musiałem zajechać jeszcze do starej gajówki w Pyrach.
stara gajówka w Pyrach © teich

Porosłe krzale nie mają jeszcze liści i ruiny poznbawione właściciela nie maja jak schować bezwstydnego bałaganu. Ostatni raz po takie łejpojnty. Powrót na Puławską a tam przygotowania do rozpoczęcia sezonu idą pełną parą. Rozkłada się jak co roku sklep z rowerami firmy MBike
sklep MBika na Puławskiej w Pyrach © teich

Kolorystyka grafit + orange bardzo przypadła mi do gustu.... i na razie tak zostanie.
Rzut oka na kościół w Pyrach ,który wchodzi w skład dekanatu raszyńskiego
kościół w Pyrach © teich
i prujemy do Centrum , następny przystanek ulica Przechodnia , a raczej plac Za Żelazną Bramą.
pomnik Kościuszki na placu Za Żelazną Bramą © teich

Potem jeszcze egzamin i powrót przez wepa na placu 3+
Kościół na Placu Trzech Krzyży © teich

Wizyta na Madalińskiego i ustawienie pierwszego wepa "Krasnala" w stolycy.
Pomarańczowa alternatywa © teich

Na więcej nie starczyło czasu bo zmrok już zapadał ,a do domu daleko było.
  • Sprzęt Grand

Oj chyba raczej dekanat służewski surf - 20:31 niedziela, 1 kwietnia 2012 | linkuj
Widzę że stresu egzaminacyjnego u Ciebie nie ma:) W "Chacie" byłem, o dziwo nie rozgrabiona tak jak myślałem. Pewnie nie długo stoi pusta.
Gewehr
- 20:15 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj
Wyniki mają dojśc drogą pocztową, ale będe nieskromny - nie spodziewam się porażki.
- 07:48 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj
Ty nie zasłaniaj się krasnalami. Napisz czy egzamin zdany:) Ja do tej gajówki, to jakoś się nie mogę zebrać. Zawsze nie chce mi się tam jechać. Krasnal, pewnie u mnie będzie jutro;)
Gewehr
- 21:08 piątek, 23 marca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wszeb