Poniedziałek, 24 września 2012

dopracowo

Klimaty postindustrialne. Ostatni młyn w Piasecznie, oczywiście na ulicy... Czajewicza, a nie jak napisałem kiedyś ,że na Młynarskiej. Młynarska to inne rejony Piaseczna.
ZPZ=Zjednoczenie Przemysły Zbozowego- brama też pamięta socjalizm © teich

dziedziniec młyna © teich

zstpy przemiału © teich

Mój brat, zafundował sobie mieszkanie na Pawiej;) Teraz jak pojedzie samochodem do pracy w Warszawie, to czas podróży w dwie strony trawa tyle co pociągiem do Krakowa:) Jeździ pociągiem, jest dużo szybciej, tyle że tłok.
Gewehr
- 20:19 środa, 3 października 2012 | linkuj
Piaseczno zdryfowało bezpowrotnie w stronę wielkiej podwarszawskiej sypialni. Zabudowuje się każdy najmniejszy kawałek przestrzeni, radni zadowoleni bo z podatków coraz większe wpływy a ludzie? Ludzie nie świnie do każdych warunków się zaadoptują nawet do takich jak na "osiedlu" Słowicza.
- 18:59 środa, 3 października 2012 | linkuj
Nigdy tego młyna nie widziałem:( Tyle po Piasecznie się człowiek najeździł, a tu jeszcze coś jest do zobaczenia:)
Łukasz, Piaseczno w ciągu dwudziestu lat strasznie się zmieniło, teraz to już inne miasto niż kiedyś. Traci powoli swój dawny klimat:( Bynajmniej ja mam takie wrażenie.
Gewehr
- 21:22 czwartek, 27 września 2012 | linkuj
Jak nie Piaseczno - ale to wynika z moich skojarzeń, Piaseczno to mi się teraz z jednym wielkim blokowiskiem kojarzy. Chociaż rynek w centrum odpicowany nawet fajnie.
lukasz78
- 09:11 czwartek, 27 września 2012 | linkuj
Na Czajewicza zaraz po wojnie, był zakładzik rowerowy, znanej przedwojennej firmy warszawskiej, z ul. bodajże Jasnej. Próbowałem to miejsce zlokalizować, ale bez powodzenia.
surf-removed
- 22:01 wtorek, 25 września 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa onage